23 grudnia 2012

ZIMNO ZIMNO ZIMNO!

Cześć!
ŚWIĘTA ŚWIĘTA ŚWIĘTA! 
Dziś może nie tyle świętach co o pogodzie.  U mnie baaaardzo mroźno i pomimo informacji podawanej w TV, nie ma żadnego ocieplenia. Wręcz przeciwnie. Coraz bardziej zimno, coraz więcej śniegu, coraz bliżej święta! I może w końcu atmosfera będzie odpowiednia. Jutro (lub któregoś dnia świąt) dodam oddzielny post o ozdobach świątecznych. Tymczasem chciałam Wam pokazać efekty dzisiejszego wypadu. Zdjęcia robiłyśmy baaardzo krótko, ponieważ było na tyle zimno, że mimo ciepłych rękawiczek nikt nie czuł rąk, a buty wcale nie ogrzewały stóp  W sumie po ogrzaniu się ja jeszcze raz wybrałabym się w to samo miejsce, ale moje towarzyszki nie miały najmniejszej chęci. Co prawda, później jednej z nich udało się wyciągnąć nas na lodowisko. Mnie nie musiała długo namawiać, ponieważ kooocham jeździć  (za to nie koniecznie lubię łomżyńskie warunki do jeżdżenia...)


OCZYWIŚCIE NIE MOGŁABYM ZAPOMNIEĆ O WAS!
Kochani, w te święta życzę Wam najwspanialszej atmosfery, dużo zdrowia na nowy rok, radości z życia, miłości z odwzajemnieniem, prawdziwych przyjaciół i przede wszystkim - WYMARZONYCH PREZENTÓW! :)


 Angelika :)
 Ola :)





PS. nie chcę narzekać, ale blogger bardzo zniszczył jakość zdjęć :)
Pozdrawiam :)

EDIT!! Nie wiem jak mogłam o tym zapomnieć, baardzo przepraszam! POST JEST DEDYKOWANY DLA MOJEJ NAJLEPSZEJ KOLEŻANKI, PAMELCI :* zapraszam na jej bloga :)

5 komentarzy:

  1. sama jesteś koleżanka, idź sobie sama na łyżwy, pff. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo bardzo chciałam dodać 'NAJLEPSZEJ' a do przyjaciółki nie mogę tego dodać :)
      może być kochanej przyjaciółki, kocie? :*

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i zazdroszczę świątecznej pogody, bo u mnie wręcz przeciwnie.. Właśnie pada deszcz i jak co roku-wigilia bez śniegu.. Zdążyłam się już przyzwyczaić.. ;/ wesołych świąt ci życzę i zapraszam na mojego bloga.
    kingaa-miranda-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń