20 grudnia 2012

Wigilia :)


Cześć!
Bardzo zmęczona całym tygodniem, witam się z Wami w atmosferze świątecznej. Dziś uczestniczyłam już w drugiej wigilii, co prawda, było to bardziej dzielenie się opłatkiem, ale nazwano to wigilią. Póki co, chcę Wam pokazać tę pierwszą wigilię – klasową. Mimo kiepskiego rozpoczęcia (chyba każdy był podekscytowany, bo zrobił się taki szum, że nic nie było słychać) spotkanie było świetne. Nastrój okazał się być w pełni taki, jakiego oczekiwaliśmy. Fajne zabawy, prezenty, trochę informacji, a na koniec bardzo miła niespodzianka – prezentacja zawierająca mnóstwo zdjęć i filmików robionych od pierwszej klasy. Podziwiam (chyba jak każdy) dziewczyny przygotowujące wigilię, ponieważ miały świetny pomysł na wykonanie. Pokażę Wam trochę zdjęć, ale za wszelkiego typu urazy nie odpowiadam i przepraszam z góry (dziewczynka w niebieskiej koszuli jest serio koszmarna :D)





A jak Wasze wigilie? Udane? 

7 komentarzy:

  1. dziewczynka w niebieskiej koszuli jest piękna. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. racja - było super :) mi się nie podoba ta dziewczyna na trzecim zdjęciu w środku... PS: super nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta piękna? też mi się niepodoba, ale to tylko zazdrość :) + dziękuję :*

      Usuń
  3. Moja Wigilia również bardzo udana, a teraz tylko czekać na tą prawdziwą, w rodzinnym gronie! :)
    Oj, przesadzasz! Ładna jesteś !
    A może wpadniesz do mnie? Również mam posta o świętach, a bardziej o klimacie świątecznym ;)
    kingaa-miranda-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń