8 grudnia 2012

3, 2, 1..


Cześć! 
Witam się z Wami gorąco w te mroźne grudniowe popołudnie :) Popijając ciepłe cappuccino zabieram się do prowadzenia bloga. Chyba każdy z nas prowadził kiedyś jakiś pamiętnik, na temat swojego ulubionego filmu czy serialu, tak więc jak się domyślacie, i ja nie pierwszy raz biorę się za blogowanie. Całkiem niedawno, razem z koleżanką, zachwycone jednym z blogów (murphose.blogspot.com), chciałyśmy spróbować takich przyjemności. Nie wyszło nam to najlepiej, no ale cóż :) Tym razem postaram się bardziej i liczę na efekty.

Jak już wspomniałam za oknem mamy zimę! Co prawda nie w pełni, bo na chodnikach leży niewielka warstwa białego puchu, no ale mi i tak mordka się cieszy, bo czuję klimat świąt. W sklepach, już w listopadzie roiło się wręcz od choinkowych ozdób, czekoladek z motywem świątecznym i innych mikołajków, reniferków itp., ale ja zbliżające się Boże Narodzenie zawsze poznaję po pierwszych płatkach śniegu (no, ewentualnie po bardzo znanej piosence Last Christmas monotonnie puszczanej w radiu). Podobnie jak każdy, mam teraz duuuużo obowiązków typu głębsze porządki świąteczne, kupowanie prezentów, no i oczywiście nauka, więc sama nie wiem dlaczego właśnie teraz wzięłam się za blogowanie? Zostałam zachęcona i jakoś dziwnym trafem stwierdziłam czemu nie! Baaardzo proszę Was o cierpliwość, ponieważ jeszcze nie do końca ogarnęłam co i jak, ale bardzo się staram :)

(przepraszam ogólnie za wykonanie zdjęcia, ale nie jestem najlepszym fotografem)

POZDRAWIAM, ULA :) 

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu, zdjęcie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie powodzenia:)) ja sama założyłam dwa miesiące temu, więć wiem jak to jest!
    ja jeszcze Last Christmas nie słyszałam w radiu -.- każdy mówi, że to już nudne i wgl, a ja lubie...
    u nas w Warszawie sporo śniegu nawet!!!
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię Last Christam, dziękuję i też życzę powodzenia! ;)

      Usuń
  3. Powodzenia! c;
    Ojej, za skromna jesteś . Bardzo (!) ładne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń