29 stycznia 2013

Liebster Blog Award

Cześć :) Post miał się ukazać już wczoraj, ale nie miałam czasu... Dziś tak krótko, odpowiem na pytania i kończę :) Zostałam nominowana przez Julkę, zapraszam do niej :) 

1. Ulubiony przedmiot szkolny?
No więc tak, większość z Was uzna, że jestem dziwna, ale ja preferuję przedmioty ścisłe. Najbardziej lubię chemię i matematykę. Chętnie chodzę również na wf, ale nie przepadam za Nauczycielką.  
2. Co zawsze nosisz w piórniku?
Zawartość mojego piórnika bardzo często ulega zmianie. Obecnie znajduje się w nim jeden czarny długopis, dwa ołówki, 12 kolorowych długopisów, cyrkiel, gumka oraz temperówka.
3. Co wolisz - ferie, czy wakacje?
O 100% wolę wakacje, dla mnie to nie ma żadnego porównania. Wakacje przede wszystkim SĄ DŁUŻSZE. Poza tym w okresie letnim mamy dużo więcej możliwości, nawet jeśli chodzi o zwiedzanie zabytków itp. 
4. Masz jakieś zwierzęta?
Owszem, mam pudelka oraz rybki :)
5. Ulubiona piosenka?
Mam bardzo dużo 'najlepszych' piosenek, ale w tym momencie najchętniej posłuchałabym KaeN - "Od kołyski aż po grób".
6. Przeprowadzałaś się kiedyś? Ile razy?
Nie, cały czas mieszkam w tym samym miejscu :) 
7. Wolisz mieszkać na wsi, czy w mieście?
Wydaje mi się, że mieszkanie w mieście jest wygodniejsze, ze względu na odległość różnych instytucji. Do końca nie jestem jednak w stanie tego stwierdzić, gdyż nigdy nie miałam okazji mieszkać na wsi :) 
8. Lubisz nosić dużo bransoletek na rękach?
Tak, ale nie noszę ze względu na to, że prawie zawsze ćwiczę na wf, a Nauczyciel zazwyczaj wymaga zdjęcia, co nie zawsze jest proste :) 
9. Uważasz, że się dobrze uczysz?
Myślę, że nie jest najgorzej, zawsze mogłoby być lepiej, ale brakuje chęci i motywacji :) 
10. Zmieniłabyś kolor swoich włosów?
Tak. W pewnym sensie już zmieniałam, mam pasemka, a raczej pozostałości z wakacji :) 

Pozdrawiam, Ula :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odpowiedź na nominację :)
    Ja jestem w stu procentach umysłem humanistycznym, niestety. Chciałabym być "ścisła" ;D

    OdpowiedzUsuń