19 stycznia 2013

Plotkara

Czesc. Mialam napisac post, juz wczoraj,  ale niezbyt mialam czas. Po powrocie ze szkoly troszke odespalam, a nastepnie przygotowalam wszystko do posta. Gdy wzielam sie za napisanie go na komputerze, zadzwonila przyjaciolka z zaroszeniem na "sleepover". Zgodzilam sie, gdyz juz dzis wyjechala ona na ferie i nie bedziemy widziec sie dwa tygodnie. Mam nadzieje, ze wybaczycie mi ta nieodpowiedzialnosc. W nastepnym poscie wytlumacze Wam, dlaczego nie bylo mnie tak dlugo.
Dzis dosyc nietypowy post, ale chce Was zachecic do obejrzenia bardzo fajnego serialu "gossip girl". Byc moze duza czesc Was miala okazje sie o tym przekonac i mysle, ze potwierdzi moje zdanie. Serial opowiada o nastolatkach pochodzacych z dwoch roznych swiatow. Zeby dowiedziec sie wiecej - trzeba po prostu obejrzec. :) O istnieniu Plotkary uslyszlam od Pameli (murphose.blogspot.com), ktora rowniez zniszczyla mi pozniej magie ogladania, poniewaz powiedziala mi kto jest tytulowa Plotkara. Ja serial ogladam na kinomaniaku, zupelnie za darmo. Jezeli ktos bedzie mial problemy, mozecie pisac w komentarzach to chetnie pomoge :) Na dzis tyle, na razie skupiam sie na meczu pilki recznej. ;) 
A Wy ogladaliscie? Co sadzicie?:)
pozdrawiam. 
ps. przepraszam za brak polskich znakow.  

2 komentarze:

  1. Oj csi! Nie mogłam się powstrzymać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareeeszcie napisałaś posta <3 Mam dar przemawiania do ludzi :* Hmm.. Chętnie obejrzę :)Zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń